رویدادها آرشیو خبر ها
خدیرا:خشنود نیستم اما این تقصیر پیرلو نیست

خدیرا:خشنود نیستم اما این تقصیر پیرلو نیست

سامی خدیرا تقریبا این فصل تبدیل به معضلی برای بیاکونری و سران اش شده، با این حال به نظر میرسد که روزهای اندکی به پایان این روزها مانده. این بازیکن در خصوص شرایطی که در این دوره همراه یووه پشت سر می گذارد، میگوید:

 

طبیعی ست خشنود نیستم، اما ناامید هم نیستم، با این حال به عنوان بازیکن می خواهم که بازی کنم اما تقصیر پیرلو نیست. او می خواهد روش و فوتبال خود را داشته باشد و من باید آن را بپذیرم. زمانی که یووه را ترک کنم دوست دارم که همیشه از یووه به خوبی یاد کنم و دوست دارم که در یووه نیز از من به عنوان یک بازیکن مفید و موثر نام ببرند. البته ای کاش این دوره که به عنوان بهترین جانشین و یا بهترین گزینه ای که در نظر گرفته نشده، یاد نشود.

 

خدیرا تاکید داره که هرگز با مدیران یووه در خصوص مشکلات و مسائل مالی بحث و گفت و گو نداشته و هیمشه احترام و دوستی میان شان وجود داشته. او در ادامه به آینده اش نیز اشاره می کند:

 

خب همیشه گفت وگو هایی بوده، اما مطمئنا همیشه برای نقل و انتقالات نیست؛ خوشحال می شم که به لیگ برتر بروم، من طرفدار لیگ انگلیس هستم و همیشه این لیگ را دنبال می کنم و این باعث خوشحالی من است که بتوانم آنجا بازی کنم، اگر پیشنهادی برای انتقال به انگلیس داشته باشم آن را به عنوان گزینه نخست در نظر خواهم گرفت، باید ببینیم چه می شود.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
طناز احدی مقدم
طناز احدی مقدم«خبرنگار»
ارتباط با نگارنده: